Hibabejelentés
Valamilyen problémával vagy hibával találkoztál a Barack-Virág Kertészeti Árudába webshopjában történő vásárlás során? Ne aggódj, segítünk! Kérjük, töltsd ki az alábbi hibabejelentő űrlapot, és kollégáink mihamarabb válaszolnak, hogy megoldjuk a felmerült problémát.
1. Miért érdemes hibát bejelenteni?
- Technikai problémák a webshop használata során
- Hibás termék érkezett
- Szállítási problémák, például késedelmes vagy sérült csomag
- Rendelési problémák, például téves termékek vagy mennyiség
2. Hogyan jelentsd be a hibát?
- Válaszd ki a problémát: Kérjük, válaszd ki, hogy mi történt, így gyorsabban tudunk reagálni.
- Töltsd ki az űrlapot: Add meg rendelésed adatait és részletes leírást a problémáról, hogy pontosan megértsük a helyzetet.
- Küldd el a hibabejelentést: Miután elküldted az űrlapot, munkatársaink 24 órán belül fel fogják venni veled a kapcsolatot a megoldás érdekében.
3. Kérjük, add meg az alábbi adatokat a gyorsabb ügyintézéshez:
- Név: (A rendeléshez használt név)
- Rendelési szám: (A rendelésed azonosítója, amit e-mailben küldtünk)
- Email cím: (A kapcsolattartás érdekében)
- Telefonos elérhetőség: (Ha szükséges gyors kapcsolatfelvétel)
- Hiba leírása: (Kérjük, részletesen írd le a problémát, így könnyebben segíthetünk!)
Miután megkaptuk a bejelentést, munkatársaink azonnal nekiállnak a probléma kivizsgálásának, és megtesznek mindent, hogy a lehető leghamarabb megoldást találjanak. Köszönjük, hogy segítesz minket jobbá válni!